Tours-Chatellerault-Charroux - Reisverslag uit Charroux, Frankrijk van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu Tours-Chatellerault-Charroux - Reisverslag uit Charroux, Frankrijk van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu

Tours-Chatellerault-Charroux

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Ellie

11 September 2013 | Frankrijk, Charroux

De afgelopen twee dagen goed fietsweer gehad. Zon en wolken, rond de 19 gr. En weinig wind. Genieten. Met de spieren gaat het tot nog toe goed en de zitvlakken houden het ook. Voor mij is vanaf nu de omgeving ook nieuw, welfijn!

Di. 10 sept. Tours-Chatellerault 95 km
Gedurende de dag 2 flinke wegomleggingen gehad. Bij beide bezig aan de snelweg. Dus wel wat extra km. Vrij vlak, bosrijker en veel zonnebloemvelden. Laatste stuk in het dal van de Vienne. In Chatellerault de St. Jacques kerk bezocht waar het beeld van St. Jacob staat. Voor beiden nu een stempel. Mevr. voor ons een chambres d'hotes geregeld.

Wo. 11 sept. Chatellerault-Charroux 95 km
Langs de Clain naar Poitiers, dwars door de stad en verder naar Charroux. Twee jongedames uit Gent ontmoet die in 24 dagen naar Santiago willen fietsen. In het historische Charroux een chambres d'hotes.

• 11 September 2013 - 18:50

Jozien:

goede middag fietsers, nu wij hebben regen, regen en regen, en toch zijn we weer goed weggekomen als je het nieuws ziet de wind heeft elders toch alweeer flink huisgehouden met de eerste herfststorm, nu is het best lekker zonnetje erbij, Maar ja ook wij zaten te wachten op regen vorige week was het 32 graden en beregenen en nu is het 18 graden en 32 mm water vannacht.
    wat een leuke foto's weer en een schitterend uitzicht omgeving, fijn dat het goed gaat met jullie en je spieren en zitvlak, die mensen uit gent heb je door laten fietsen zeker!! heel veel plezier samen en veel veilige km op hoeveel staat nu de kilometerstand? groetjes Johan en Jozien

• 11 September 2013 - 19:21

Ad En Annelie:

Hoi Gerard en Ellie,

Eerst willen wij jullie nog bedanken voor de leuke verkleed partij ( 31 aug). Het was super leuk.
    Foto`s krijgen jullie nog wel via de mail.

Het gaat super met jullie zo te lezen, Jullie hebben er al heel wat km op zitten.? Hoeveel in totaal. En fijn dat jullie goed weer hebben, hier is het wat minder alhoewel vandaag is het wel meegevallen. Wij volgen jullie op de voet, nog heel veel fiets plezier en geniet ervan, en neem op tijd een dagje rust.
    Tot de volgende keer.

Groetjes Ad en Annelie en de kinderen

• 11 September 2013 - 22:30

Kees En Rian:

Hoi Ellie en Gerard,

Erg leuk om steeds jullie verhalen te lezen en wat leggen jullie per dag veel km af. knap hoor.
    Fijn dat het vanaf nu voor jullie samen de omgeving nieuw is. Geniet er samen van.
    Veel fietsplezier en we blijven jullie volgen.

• 12 September 2013 - 11:46

Noor V Beek:

Erg leuk om jullie verslagen te lezen.
    Jullie hebben al heel wat kilometers in de benen zitten. Hoe verder je richting S de C fietst, hoe meer bedevaartgangers je tegenkomt. Leuk dat er dan uit alle windrichtingen pelgrims komen met hetzelfde doel. Fijn dat het goed gaat met jullie, jullie moeten wel in topconditie ziejn, knap hoor. Nog veel fietsplezier samen, en mooi fietsweer.
    Adriaan en Noor

• 12 September 2013 - 16:12

Monique Baan:

Hoi allebei,

Veel succes met het volbrengen van jullie reis.

Groetjes van Monique Baan

• 12 September 2013 - 20:11

Elly En Jan Pullens:

Hoi Gerard en Elly!

Al een heel end gekomen en veel moois gezien. De plaatsen waar jullie overnacht hebben zien er mooi uit. dat zie je als je op de kaart inzoomt. Zonder al te veel verdere kleerscheuren (ai! goed dat je een helm draagt) gaat het jullie zeker wel lukken. We blijven jullie volgen!
    Groeten uit Dongen waar het al aardig herfstachtig wordt (kachel stoken).

Jan en Elly Pullens

• 12 September 2013 - 20:39

Wies Wouters:

Hallo Gerard en Elly,

Ik was mijn emailberichten aan het opschonen en zag het berichtje van Jozien(KVO) over jullie vertrek voorbij komen. Dus even naar jullie site gegaan en jullie verhalen gelezen. Knap hoor zoveel km per dag.
    Het gaat goed zoals ik lees. Veel succes en geniet er ook van tijdens zo'n tocht.

• 13 September 2013 - 14:12

Ad Broekmans:

hallo Ellen en Gerard
    Jullie zijn al aardig op weg .geen rare dingen meer zo als vallen .Dat heb je toch wel mooi afgebracht .Ellie en Gerard wij nemen vanavond een lekker wijntje op jullie tocht want het is buurt feest Het gaat jullie goed en wij blijven jullie volgen Veel groetjes uit Hulten Ad Broekmans

• 13 September 2013 - 19:49

Ria En Jan Heijkants:

Hallo Ellie en Gerard
    Het is leuk om de verslagen van jullie mooie reis te lezen.
    Per dag zoveel km fietsen, vallen, opstaan, en weer verder gaan dat is klasse.
    Nog veel fietsplezier , geniet ervan, we blijven jullie volgen
    We nemen vanavond wel een extra biertje bij de buren, verjaardag Leonie
    groetjes Ria en jan