Compiegne-Marines-Chartres - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu Compiegne-Marines-Chartres - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu

Compiegne-Marines-Chartres

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Ellie

07 September 2013 | Frankrijk, Chartres

Vr. 6 sept. Compiegne-Marines 94 km
Al vroeg op de fiets, 8 uur, we dachten een hete dag te krijgen. We begonnenmet zon, al vrij snel fietsten we langs een onweersbui af en eind van de ochtend moeten we schuilen voor een onweersbui. Hitte voorbij, ook wel lekker fietsen. Heel de dag klimmetjes, soms wel pittig tot 10 %. Na Clermont werd het iets meer bossen, verstedelijking en drukkere grote Wegener. In Marines een hotel. De kerk en het chateau bekeken.

Za. 7 sept. Marines-Chartres 107 km
Zon en sluierbewolking 22 gr. Heel de dag een pittige ZWwind en vooral in de ochtend nog klimmetjes. De Seine overgefietst. Het laatste stuk langs de Eure naar Chartres. Een auberge la jeunesse, met stapelbed. Ga nu het centrum in naar de kathedraal en wat eten.

• 07 September 2013 - 19:53

Twan En Jacqueline:

Jullie site gevonden!! Leuk om te volgen hoe het jullie vergaat. Heel veel succes en geniet ervan! We geven de voetbaluitslagen wel door, haha..

• 07 September 2013 - 21:33

San Xacobeo:

Bonne route en geniet ervan!

• 07 September 2013 - 21:58

Ome Jan En Tante Mien Van Puijenbroek:

Hoi Gerard en Ellie
    wat hebben jullie deze week al veel gefietst. Als het zo door gaat zijn jullie binnen 4 weken al in
    Santiago. gelukkig dat het niet meer zo warm is. dan is het beter fiets weer voor jullie.
    geniet van de mooie dingen en de natuur. Hier was het vandaag 20 gr
    heel veel succes en geniet er samen van.

Groetjes Ome Jan en Tante Mien

• 08 September 2013 - 14:35

Trees:

Hallo Ellie en Gerard,
    Nou het gaat wel erg goed met het fietsen zoals ik nu lees. Fijn geniet van alles en we houden contact.
    Groetjes Leo en Trees

• 08 September 2013 - 20:23

Anja En Eric:

Hoi, hoi,
    Jullie gaan als een speer, geweldig hoor!
    Hoe gaat het met de bovenbenen na al deze kilometers?
    Geniet ervan, veel plezier en als 't nodig is ff rust nemen.
    Komende week 'n keer skypen?
    Liefs Anja en Eric

• 09 September 2013 - 14:32

Piet En Jacky:

Hoi Gerard en Ellie
    De eerste week zit erop, en al heel wat km. weggetrapt.
    Alles goed? Wel mazzel met het weer tot nu toe.
    We blijven jullie volgen.

• 09 September 2013 - 16:14

Oom Jan En Tante Mien De Brouwer:

Hoi Ellie en Gerard

knap van jullie, we hopen dat het weer blijft meevallen.
    Hier is het deze week geregeld regen.
    Veel succes verder
    Groetjes de Brouwers