Training in de Ardennen - Reisverslag uit Stavelot, België van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu Training in de Ardennen - Reisverslag uit Stavelot, België van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu

Training in de Ardennen

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Ellie

20 Augustus 2013 | België, Stavelot

Vr. 16 augustus
Om toch ook nog het klimmen te trainen zijn we een dagje naar Stavelot geweest. Van het werk van mij een kaart en routebeschrijving mee. In mei hadden collega's dit rondje gefietst. De dag begon met een pittige klim, de Wanne tot 16%, Gerard bleef op de fiets maar ik moest er toch even af. Maar Gerard hoefde boven niet lang te wachten. Gedurende de route nog meerdere pittige klimmen bij een temperatuur van 30 gr.. Gelukkig veel in de schaduw. Na 80 km waren de beenspieren genoeg getraint. Een ijsje bij de watervallen van Coo en later een terrasje in Stavelot smaakte goed.

• 26 Augustus 2013 - 21:54

Jozien En Johan:

beste gerard en ellie, ook deze keer wensen wij jullie een hele goeie reis, en wij volgen jullie graag. geniet van het samen zijn, de toch samen doen , de mooie mensen die je onderweg gaat ontmoeten en kom gezond weer samen terug
    hartelijke groet

• 27 Augustus 2013 - 18:55

Mieke Van Zon:

he ellie en gerard

verrast dat je nu al de reis opnieuw gaat doen.
    wel fijn dat je t nu kan gaan afmaken.
    geniet van het samenzijn en van de mooie maar soms wel zware tocht (denk ik)
    ik volg jullie
    groet mieke van zon

• 28 Augustus 2013 - 15:32

Piet En Jacky:

Gerard en Ellie
    Veel succes, en geniet ervan, want de natuur onderweg is prachtig.
    Leuk idee om de wegwijzers te fotograferen.
    Dit gaat lukken! We volgen jullie verhaal vanuit ons mooie Gilze.
    Groetjes!

• 28 Augustus 2013 - 16:34

Elly Havermans:

Gerard en Ellie,
    Veel succes met jullie tocht, fijn dat er nu weer een kans is.
    Geniet van alle ontmoetingen tijdens de reis.
    Veel plezier samen.
    Gr. Kees en Elly Havermans

• 31 Augustus 2013 - 11:23

Jack En Anjo:

Gerard en Ellie,
    Wij wensen jullie veel plezier tijdens jullie tocht. Geniet ervan!
    Wij gaan jullie zeker volgen.
    Gr. Jack en Anjo

• 01 September 2013 - 19:18

Elly De Groot:

Bijna weer zover!!! Nog een nachtje in je eigen bed, en dan is voorlopig je thuis, op de fiets.
    Ik wens jullie heel veel fietsplezier, heerlijk weer en vooral de wind in de rug. Zet hem op!!!
    En als jullie misschien nog op bekende logeeradressen komen; doe deze mensen dan de groeten. Bon route et bon courage!!!

• 02 September 2013 - 06:15

Yvonne Kimenai:

Eindelijk is het dan zover.
    Wij wensen jullie heel veel plezier.
    Hopen dat het weer ook wat mee zit.
    Geniet er van, tot horens.
    Groetjes Kees en Yvonne

• 02 September 2013 - 07:24

Jan En Maaike:

GOOD LUCK en geniet ervan!

• 02 September 2013 - 21:05

Leonie:

Hee luitjes, nog lekker nagenoten en na geklets over de familiedag? Wij wensen jullie heel veel succes met jullie reis! Geniet lekker samen van alles!! Groetjes van ons allemaal!!

• 03 September 2013 - 21:41

John En Lenie Heyms:

Hallo Gerard en Ellie,

Ook wij wensen jullie veel plezier en een leuke tocht.
    Wij volgen jullie via deze site .
    Tot horens

Groeten John en Lenie Heyms