Witzenhausen - Herleshausen - Reisverslag uit Herleshausen, Duitsland van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu Witzenhausen - Herleshausen - Reisverslag uit Herleshausen, Duitsland van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu

Witzenhausen - Herleshausen

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Ellie

04 September 2019 | Duitsland, Herleshausen

Woensdag 4 september 107 km 24 graden en zon
Elke ochtend smeren we preventief zitvlak creme wat tot nu toe blijkt te helpen. Gerard had de 3e dag wat last maar daar is het gelukkig bij gebleven.
Na 3 km op weg te zijn was er een brug afgesloten. Terug naar het stadje, daar de brug over, en aan de andere kant van de Werra na weer 3 km de route weer opgepakt. Grotendeels de Werratal-Radweg gefietst. Veel fikse tegenwind gehad maar verder heel mooi weer! Door het dal met aan weerszijden heuvels, veel dorpjes, veel vakwerkhuizen. Op de grens gefietst met het voormalige Oost-Duitsland. Regelmatig een slot, burcht en ruïne.

• 05 September 2019 - 20:05

Anja:

Jullie zijn al weer over de helft volgens mij. Het loopt allemaal 'gesmeerd'!
    Genoeg tijd over om straks de stad Praag te bezichtigen.
    Veel fietsplezier nog voor de komende dagen. Succes.

Groeten, Anja en Eric

Gerard en Ellie

Maandag 2 september gaan wij beginnen aan onze reis naar Santiago de Compostela. We fietsen dan naar Ulvenhout om daar de St. Jacobs fietsroute op te pakken. Het beginstuk Haarlem - Ulvenhout hebben we in augustus al gefietst.

Actief sinds 27 Juli 2013