Warburg - Witzenhausen - Reisverslag uit Witzenhausen, Duitsland van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu Warburg - Witzenhausen - Reisverslag uit Witzenhausen, Duitsland van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu

Warburg - Witzenhausen

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Ellie

04 September 2019 | Duitsland, Witzenhausen

Dinsdag 3 september 109 km 22 graden wolken en zon
Bij het stallen van de fietsen hebben we al meerdere keren de vraag gehad of de accu aan de stroom moet. Wij doen het op eigen kracht.
De dag begon met een verrassend goed ontbijt. De hele dag in het dal van het water gefietst. Soms er vlak langs, soms iets verder er vandaan. Een heuvelachtig landschap met een paar klimmen tot 10%, verder dalen, klimmen, dalen, etc. De klimspieren worden getraind. Meer vakantiefietsers gezien. Bij de pont in Wahmbeck stonden we met Nederlanders te praten. Na ons praatje bleek dat we voor niks stonden te wachten. Het pontje lag aan de overkant maar voer niet i.v.m. de lage waterstand. Via de 80-km weg konden we 2 dorpjes verder over de brug. 's Middags in Hann. Munden, toeristisch, een heel mooi stadje met veel vakwerkhuizen. Op de camping in Witzenhausen waren de 8 trekkershutten vol, dus toch bij een pension overnacht.

• 04 September 2019 - 21:51

Yvonne:

Zo knap hoor, weer elke dag zoveel kilometers maken. Sucsees met de verdere kilometers.
    Groetjes Yvonne

Gerard en Ellie

Maandag 2 september gaan wij beginnen aan onze reis naar Santiago de Compostela. We fietsen dan naar Ulvenhout om daar de St. Jacobs fietsroute op te pakken. Het beginstuk Haarlem - Ulvenhout hebben we in augustus al gefietst.

Actief sinds 27 Juli 2013