Lippstadt - Warburg - Reisverslag uit Warburg, Duitsland van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu Lippstadt - Warburg - Reisverslag uit Warburg, Duitsland van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu

Lippstadt - Warburg

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Ellie

02 September 2019 | Duitsland, Warburg

Maandag 2 september 108 km 19 graden zon en wat wolken.
Om 8.00 uur ontbijten, meestal fietsen we dan rond 9.00 uur aan. De bakker zit in dezelfde straat dus meteen inkopen doen. De meeste dagen fietsen we door tot 's middags rond 16.00 uur.
De benen voelen oke, we fietsen eerst langs de Lippe en de Lippesee. We hebben al veel over gravel gefietst. Dit is fijner dan de asfaltwegen in de rustige gebieden die meerdere keren hersteld zijn, hobbel, hobbel! In Schloss Neuhaus langs een mooi kasteel en dwars door de stad Paderborn met zijn Dom en stadhuis. Verder in de ochtend door het rustige buitengebied met veel kleine watertjes en veel bruggetjes, jagershutten en pruimen- en appelboompjes langs de weg. 's Middags meer bossen in een glooiend landschap, geklommen tot boven de 400 m. Daarna lekker afdalen tot aan de Diemel. Veel versnellingen gebruikt. de wind mee gehad. In Warburg zat het hostel (Bed und Bike) vol. Zij belden voor ons een pension in de buurt waar een kamer vrij was. 's Avonds het middeleeuws stadje nog bekeken.

• 02 September 2019 - 22:11

Leonie:

Leuk om jullie "bij te houden". Veel succes nog met jullie reis en Geniet!
    Groetjes, Ilse, Stijn, Bas, Johan en Leonie

• 02 September 2019 - 23:05

Ome Jan En Tante Mien Van Puijenbroek:

weer een nieuwe uitdaging. leuk om jullie te volgen.
    veel succes naar Praag. Geniet van de natuur van jullie reis

Groetjes Ome Jan en Tante Mien

• 04 September 2019 - 15:47

Mieke:

Ha fietsers,
    Dat is vast allemaal al genieten en jullie reis is nog maar net begonnen. Mooie foto's ook.
    Gr. Kees en Mieke

• 04 September 2019 - 18:56

Yolanda En Piet Frenken:

Zo te lezen zijn jullie het etappefietsen al weer helemaal gewend. Veel succes en fietsplezier, geniet ervan.

• 05 September 2019 - 14:57

Jan En Mien De Brouwer: