Otterstadt-Mossingen - Reisverslag uit Mössingen, Duitsland van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu Otterstadt-Mossingen - Reisverslag uit Mössingen, Duitsland van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu

Otterstadt-Mossingen

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Ellie

01 September 2016 | Duitsland, Mössingen

Woensdag 31 augustus Otterstadt-Pforzheim 91 km zon en 30 graden
Ontbeten bij de BenB met een Nederlander die ook aan het fietsen is. Hij is met de nachttrein naar Zwitserland gereisd, en nu terug aan het fietsen naar Rotterdam. Leuk om zijn verhalen te horen. In Speyer met zijn kathedraal hebben we de Rijn overgefietst en verlaten. Gezien de temperatuur kwam het goed uit dat we vandaag veel in de bossen fietssten. 's Middags begonnen de heuvels van de Kraichgau, op onverharde paden met grove steenslag was het pittig! Hier moeten de benen weer aan wennen.

Donderdag 1 september Pforzheim-Mossingen 94 km zon en wolken 28 graden
Langs de Wurm in Pforzheim begonnen aan het Wurmtal. Ook vandaag weer veel in de bossen. De benen doen het weer goed. Voor het eerst in Duitsland een lang stuk op een weg met auto's gefietst. Duitsland heeft in het buitengebied veel echt vrijliggende fietspaden! Aan het eind van de dag nog een begin gemaakt aan de klim van de Schwabische Alb. De benen moeten weer rusten. Morgen verder. De versnellingen zijn weer goed gebruikt.

• 01 September 2016 - 21:10

Yvonne :

Hoi Ellie en Gerard, fijn dat het goed gaat. erg knap hoor wat jullie doen. Ook erg leuk om jullie verslagen en foto's te kijken. groetjes Yvonne

• 02 September 2016 - 16:04

Henrita:

heerlijk genieten van de tocht, goede reis verder
    groetjes Henrita

• 02 September 2016 - 16:23

Jozien:

hoi, hoi, sorry voor nregelmatige reactie, maar ik lees en reis met jullie mee. Het gaat goed volgens mij, positiviteit lees ik tussen de regels door. Goeie reis verder en geniet, ontspan en de foto's zijn prachtig groeten uit hulten

• 02 September 2016 - 17:20

Jacky En Piet:

Heerlijk droog weer, en de vooruitzichten voor komende week zijn ook weer goed.
    Fijn dat het allemaal goed gaat. Succes met de klimmingen die nog gaan komen!

• 02 September 2016 - 22:38

Yolanda En Piet Frenken:

Fijn die reisverslagen. Zo kunnen we jullie volgen op de route. Gelukkig ook nog steeds goed weer! Hier ook trouwens. Veel succes en plezier de komende dagen.

• 02 September 2016 - 22:51

Elly Pullens :

Het weer is jullie goed gezind! Hopelijk blijft dat zo! Als de benen goed zijn en blijven zullen jullie je doel zeker bereiken. Dan krijgen wij ook leuke reisverhalen met mooie foto's! Groetjes, ook van Jan!