Voorbereidingen - Reisverslag uit Hulten, Nederland van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Hulten, Nederland van Gerard en Ellie Gillis - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Ellie

20 Augustus 2016 | Nederland, Hulten

A.s. vrijdag gaan we vertrekken, genoeg kilometers in de benen, nog enkele dagen werken en de tassen nog pakken.
In Roermond gaan we de (oude)route van Reitsma oppakken om daarna vrijwel meteen Duitsland in te fietsen tot aan de Bodensee. Daarna gaan we over op de route van Benjaminse.
Wij hebben er zin in!

• 20 Augustus 2016 - 16:31

Gerry Van Hoek:

Succes met jullie voorbereidingen.
    Goede reis
    Groetjes uit Hulten

• 20 Augustus 2016 - 20:59

Jozien:

Goede avond, wij wensen jullie een hele mooie tocht! Met genieten, plezier, voldoening,ontspanning. Kortom enjoy this trip

• 20 Augustus 2016 - 21:08

Kees En Mieke:

Weer een nieuwe uitdaging voor jullie. Heel veel fietsplezier naar Rome.

• 20 Augustus 2016 - 22:06

Ome Jan En Tante Mien Van Puijenbroek:

Succes met jullie reis.heel veel fietsplezier met mooi weer naar Rome.
    groetjes Ome jan en Tante mien

• 21 Augustus 2016 - 10:55

Jacky En Piet:

Heel erg leuk om jullie weer te volgen. Succes!!

• 21 Augustus 2016 - 14:29

Marij En Peter :

We wensen jullie een heel goede reis toe. Geniet er samen van en graag weer gezond thuis.
    Hoeveel tijd hebben jullie gepland?

• 21 Augustus 2016 - 22:18

Elly En Peter De Groot:

Nou daar gaan jullie weer!!! Natuurlijk heel veel succes en we gaan jullie verhalen volgen. Geniet ervan samen!

• 21 Augustus 2016 - 23:03

Gerard En Mieke Van Zon:

Leuk!
    Geniet ervan, we wensen jullie veel fietsplezier!

• 25 Augustus 2016 - 22:09

Elly En Toon Pelkmans:

Wat een uitdaging....., heel veel fietsplezier en geniet ervan. En natuurlijk geen wij jullie volgen, veel succes!!

• 26 Augustus 2016 - 15:58

Annette:

Ellie en Gerard, heel veel fietsplezier en goede reis ga jullie natuurlijk volgen.